رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: توافق هسته ای به منزله حل و فصل مناقشات بین آمریکا و ایران نیست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توافق هسته ای به منزله حل و فصل مناقشات بین واشنگتن و تهران نیست، گفت: دشمنی های آمریکا علیه ایران تمام نشده و این کشور همچنان دشمن جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع سربازان و پرسنل مرکز آموزشی شهید برخورداری شهرستان عجب شیر افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل منطقه ای بعد از پذیرش توافق هسته ای هیچ گونه تغییری نکرده و موضع ما در برابر کشورها و حرکت های مسلمانان در کشورهای اسلامی همان موضع قبلی است.
وی اظهارکرد: این مواضع مبتنی بر حقوق ملت های مسلمان منطقه و شناسایی رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی مسلمانان است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بیانات رهبری که نفوذ دشمن در ایران را تهدید بزرگی اعلام کرده اند، یادآور شد: ایشان در طول مدت 100 روزه بررسی برجام درکشور، 70 بار به موضوع نفوذ تاکید کرده اند.
حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به اینکه عمیق ترین لایه نفوذ غرب به حوزه فرهنگ مربوط می شود، ادامه داد: دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر ارزش های فرهنگی و اجتماعی است و اگراین ارزش ها از محورهای دینی به محورهای دنیا گرایانه تغییر یابد، نظام دینی ماهیت خودش را از دست می دهد.
وی گفت: دشمن برای تغییر ارزش های دینی از روش های مختلفی از جمله تغییر باورهای اسلامی و تغییر ذائقه فرهنگی مردم استفاده می کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نفوذ سیاسی آمریکا به ایران، یادآوری کرد: در سال های اخیر آمریکا از نفوذ به ایران درمانده شده است و هیچ گاه نتوانسته پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را مهار کند بنا براین به قدرت نرم علیه ایران روی آورده است.
حجت الاسلام آل هاشم، یکی دیگر از راه های نفوذ آمریکا به جمهوری اسلامی ایران را ایجاد اختلاف بین دولت و ملت عنوان کرد و افزود: دشمن درصدد است تا نسل جوان جامعه را از ارزش های انقلاب اسلامی دور کند و با این کار به اهداف شوم خود دست یابد.
وی، شناخت و توجه به هدف دشمن را از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمن برشمرد و اظهار داشت: آمریکا دشمن ماست و هیچ گاه دشمنی خود را با ما ترک نخواهد کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مذاکرات هسته ای پس از چندین سال درسایه هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مجاهدت های دانشمندان و شهدای هسته ای، ایستادگی ملت ایران اسلامی، وجود همدلی و همزبانی در بین قوای سه گانه و تلاش دستگاه های دیپلماسی کشور به سرانجام رسید و به طور قطع تداوم این عوامل باعث به دست آمدن باورهای بزرگ می شود.
حجت الاسلام آل هاشم، یادآور شد: تاکید بر حفظ فضای وحدت، همبستگی، استحکام بخشی به قدرت درونی کشور و اجتناب از ایجاد فضای اختلاف، نتیجه تلاش هایی است که منجر به دستیابی به موفقیت های بزرگ شده است.
وی اظهارکرد: جوانان را برای رسیدن به قله های افتخار باید آماده کرد چرا که تمامی موفقیت های کشور به واسطه تلاش های جوانان در تمامی عرصه ها بدست آمده است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا