نهضت عاشورا در تمامی عرصه‌های تاریخ جاری است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نهضت عاشورا در تمامی عرصه‌های تاریخ جاری است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : نهضت عاشورا در تمامی عرصه‌های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می‌کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، طی سخنانی در بیست و یکمین همایش سر انگشتان به فلسفه شکل‌گیری همایش سر انگشتان و اهمیت فرمانده گردان در راستای ماموریت‌ها پرداخت و با اشاره به حادثه عاشورا اظهار داشت: نهضت عاشورا در تمامی عرصه‌های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می‌کند.

امیر پوردستان در ادامه به نقش فرماندهان اشاره و تصریح کرد: فرماندهان گردان‌ها نقش به‌سزایی در تربیت یکان‌های رزمی دارند و با توجه به حساسیت شغلی باید فرمانده‌ای مقتدر باشند؛ تا تصمیم نهایی را در شرایط خطر بگیرند.

فرمانده نزاجا تأکید کرد: فرماندهان باید آموخته‌های خود را به‌صورت تمام و کمال به زیردستان‌تان بیاموزند؛ تا در آینده فرماندهان خوبی را تحویل نیروی زمینی ارتش بدهند.

بیست و یکمین همایش سر انگشتان نیروی زمینی ارتش ویژه فرماندهان گردان یکان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات نیروی زمینی، معاونت‌ها و فرماندهان و مسئولین در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب در شهر اهواز برگزار شد.

لازم به ذکر است فرمانده نزاجا و رئیس اداره عقیدتی سیاسی با حضور در محل هیئت‌های مسیر اربعین در مرز چزابه از یکان‌های مرزی بازدید کردند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا