معنويت­گرايي از عناصر و خصايص اصلي سربازان ايران اسلامي است
تاريخ : 1 / 3 / 1392برچسب:, | 1:2 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پنجمين جشنواره جوان سرباز:

 

سردار وحيدي با اشاره به نقش سربازان در امنيت و آرامش اجتماعي موجود گفت: بي­شك سربازان ايران اسلامي شريك اصلي همه افتخارات نيروهاي مسلح محسوب مي­شوند

.

به گزارش دفاع نيوز؛ سردار احمد وحيدي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پنجمين جشنواره جوان سرباز در تشريح اهميت سرباز اظهار داشت: امام علي (ع) با بيان اين­كه سربازان و نظاميان به اذن خدا سپرهاي دفاعي و دژهاي مردم بوده و مايه زينت اميران، مسئولين و نظام سياسي و نيز عزت دين هستند و امنيت را به ارمغان مي­آورند، اهميت و جايگاه سربازان را در جامعه اسلامي به­خوبي معرفي كردند.

وي ادامه داد: امروز، سربازان ايران اسلامي مفتخر هستند يكي از بهترين دوران زندگي خود را در دفاع از ايران اسلامي مي­گذرانند
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به برخي مسائل بسيار منفي در نيروهاي مسلح ساير كشورها خاطر نشان كرد: معنويت­گرايي از عناصر و خصايص اصلي سربازان ايران اسلامي است و امروز در نيروهاي مسلح حاكميت فرهنگ، آرمان و عقيده بسيار عميق و راسخ است.

وي ادامه داد: بي­شك نيروهاي مسلح يكي از فرهنگي­ترين نهادهاي جمهوري اسلامي است و سربازان در ايران اسلامي درست برعكس كشورهاي مختلف هم خودشان عنصر فرهنگي مي­شوند و هم از فرهنگ و معنويت اسلامي حاكم تأثير مي­پذيرند.

سردار وحيدي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي سرباز بيان كرد: سربازي در جمهوري اسلامي ايران پرونده­اي بسيار درخشان دارد و تقديم بيش از 60 هزار شهيد سرباز بهترين ملاك براي راستي عمل و درستي كار سربازان ايران اسلامي است.

وي افزود: امروز همه عرصه­ها در نظام شاهد ايفاي نقش درخشان سربازان نيروهاي مسلح كشور است.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اين­كه بخش قابل توجهي از آرامش اجتماعي موجود، ناشي از حضور سربازان است، گفت: امنيت كم­نظير در شهرها ناشي از فداكاري و حضور مخلصانه سربازان ما است.

وي با بيان اين­كه سربازان ما امروز در همه افتخارات نيروهاي مسلح شريك هستند، خاطر نشان كرد: نيروهاي مسلح ايران اسلامي از قدرتمندترين، مقتدرترين، هوشيارترين و آماده به كارترين نيروهاي مسلح هستند و شريك اصلي اين قدرتمندي سربازان هستند زيرا كه اين افتخارات بدون حضور هوشمندانه آنان ميسر نمي­شد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به نقش سربازان در رشد و بالندگي علمي كشور، تصريح ­كرد: در حوزه­هاي مربوط به رشد علمي، سربازان افتخارات بزرگي را آفريدند و بي­شك نقش سربازان در توليد علم كشور بي­نظير است.

وي با اشاره به حماسه سياسي سال جاري ادامه داد: بي شك سربازان در خلق حماسه سياسي آتي در كنار ملت بزرگ ايران اسلامي بسيار نقش­آفرين خواهند بود و حماسه سياسي كه محصول حضور قدرتمندانه مردم در صحنه است با حضور هوشيارانه مردم و سربازان نقطه عطف جديدي را براي كشور رقم مي­زند.

سردار وحيدي با بيان اين­كه نيروي انساني در نيروهاي مسلح، مهم­ترين پارامتر برتري است، خاطر نشان كرد: سربازان به عنوان بخش عمده­اي از سرمايه انساني نيروهاي مسلح، نقطه بسترساز قواي نظامي ايران اسلامي هستند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: قدرت جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه­هاي ملي، منطقه­اي و بين­المللي به بركت حضور عزتمندانه و توانمند جامعه اسلامي ما كه مبتني بر راه شهيدان است رقم مي­خورد و اميدواريم به فضل الهي با ادامه مسير شهدا به زودي جشن و سرود ناشي از شكست دشمنان اسلام را برپا سازيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا