تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش منعقد شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::به همت مرکز مطالعات و پژوهش نیروی زمینی ارتش، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه تهران و نیروی زمینی ارتش در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس  ، در راستای تقویت قرارگاه علمی در ارتش و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط نزدیک با مراکز علمی و دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های نخبه گرایی و خبره گرایی، تفاهم نامه علمی و پژوهشی با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران امضا شد.

نیلی احمد آبادی در این مراسم گفت: ما تفاهم نامه های خوبی را با نهادهای مختلف داریم و گام های موثری را برداشته ایم تا از ظرفیت های دانشگاهی و علمی دو طرف قرارداد برای تحقق اهداف علمی و پژوهشی کشور استفاده های شایسته ای ببریم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که تفاهم نامه بین نهادها و ارگان ها یک موضوع جهانی است اظهار داشت: همین که بتوانیم نهادها و ارگان ها را در کنار هم قرار دهیم و فعالیت های پژوهشی و علمی انجام دهیم یک روند جهانی را پیموده ایم.

امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از اینکه این تفاهم نامه منعقد شده است خوشحالیم. نیروی زمینی ظرفیت های بسیار خوبی در ارتش دارد. این ظرفیت ها در بخش های مختلف مانند بالگردی، زرهی، کارخانه‌جات تانک سازی، مکانیک، پهبادی و نیز سایر بخش ها می باشد و ما می توانیم در خدمت دانشجویان عزیزمان در دانشگاه تهران باشیم.

این تفاهم نامه به  مدت 5 سال منعقد شده است که قابل تمدید و بازنگری می باشد. همچنین این تفاهم نامه در 7 ماده و در 2 نسخه متحدالشکل که هر کدام حکم واحدی  را دارند تنظیم و به امضای فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس دانشگاه تهران رسیده است.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا