اجرای مأموریت ناوگروه 38 نداجا در مدیترانه، جنوب آفریقا و شرق آسیا/ برگزاری رزمایش ولایت 94 در شمال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اجرای مأموریت ناوگروه 38 نداجا در مدیترانه، جنوب آفریقا و شرق آسیا/ برگزاری رزمایش ولایت 94 در شمال اقیانوس هند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برنامه ناوگروه سی و هشتم نداجا حضور در آب‌های مدیترانه، جنوب آفریقا و شرق آسیا است.
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم افتتاح دستاوردهای جدید نداجا در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی تجهیزات‌محور است و با تکیه بر توان داخلی در آب‌های بین‌المللی حضور می‌یابد.
 
وی افزود: ناوگروه 36 هم‌اکنون در خلیج عدن در حال اجرای ماموریت است، و ناوگروه 37 نیز دهم آذر ماه جهت اجرای ماموریت به خلیج عدن اعزام می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: برنامه ناوگروه 38 حضور در آب‌های مدیترانه، جنوب آفریقا و شرق آسیا است.
 
امیر سیاری تصریح کرد: چون عرصه نیروی دریایی عرصه‌ای بین‌المللی است، لذا تجهیزات مورد استفاده در این دریاها باید مطابق با فناوری روز باشد و همین حضور به ما انگیزه می‌دهد تا برای پیشرفت و حضور موثر تلاش کنیم.
 
وی همچنین به رزمایش گسترده دریایی ولایت 94 اشاره و عنوان کرد: این رزمایش در سه ماهه آخر سال جاری در شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه اجرا خواهد شد.
 
فرمانده نداجا افزود: این رزمایش در یک عرصه بین‌المللی برگزار خواهد شد؛ بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت‌مان به دنیا ثابت شود.
 
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از ما خواستند که نیروی دریایی کشور در شأن ملت ایران باشد؛ لذا این نیرو با استفاده از ظرفیت‌های درونی و مسیری که در پیش گرفته، قطعا به آن نقطه‌ای که مدنظر رهبر انقلاب است، خواهد رسید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا