وحدت نیروهای نظامی ایران عامل هراس دشمنان شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: وحدت و یکپارچگی نیروهای نظامی ما عاملی است که باعث شده دشمنان از ما هراس داشته باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: باید از همه شهدا به ویژه شهدای دولت یاد کرد و بدون شک ایمان و اخلاص شهید رجایی و شهید باهنر و همۀ شهدا نام آنان را در صفحۀ تاریخ ماندگار کرده است.

انصاری با اشاره به ویژگی‌های بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نبرد و مبارزه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رنگ خدایی دارد و بر اساس ایمان و عقیده است که در میدان مبارزه تکلیف الهی را انجام می‌دهند دیگر ویژگی نیروهای مسلح این است که افرادی هستند اطاعت‌پذیر از خداوند متعال و رسول خدا و اولیای الهی و تابع ولایت فقیه و اگر بخواهیم اطاعت کامل از ولی فقیه را ببینیم باید آن را در نیروهای نظامی ایران جستجو کنیم.

وی در پایان صفت دیگر نیروهای مسلح را همدلی دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی نیروهای نظامی ما عاملی است که باعث شده دشمنان از ما هراس داشته باشند.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین شیردل تقدیر و حجت الاسلام عدالتی‏زاده به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق منصوب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا