پیام تسلیت فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت درگذشت امیر سرلشکر سلیمی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیام تسلیت فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت درگذشت امیر سرلشکر سلیمی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضایعه درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفت.
 
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضایعه درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر ُوَ مابَدَّلوا تَبدیلًا

حکمت خداوند بر آن قرار گرفت تا یار دیرین و سرباز فداکار ولایت  امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی که تا آخرین نفس ، سر از آستان ارادت به ولایت بر نداشت، در طلیعه ی  سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، رَخت اقامت از دیار فانی برگیرد و در جوار امام عزیز (ره) و همرزمان آسمانی خویش سکنی گزیند.

دریغ  دوست داران آن امیر فقید، از دست دادن مردی است که در مواجهه و مصاف با متعرضین به ساحت ولایت و کیان ایران اسلامی، آیینه ی تمام قد صلابت و استواری و ترجمان روشن        " اَشِدّاء عَلیَ الکُفّار "، و  در خشوع و مهرورزی با دوستان ولایت  مصداق " رُحَماء بَینَهُم" بود.

یار دیرین و دلسوز نظام ، برای سفر پر ماجرای آخرت، توشه ی تحسین برانگیز تسلیم محض بودن در برابر ولایت و اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه و رهبر فرزانه ی انقلاب را مهیّا نموده بود. پس اینک روسفیدی و سر بلندی نزد یاران شهیدش گوارای وجود او باد.

امیر سرلشکر سلیمی که از بدو شکل گیری ارتش مکتبی، امانتدار اعتماد امام راحل ( ره) در سمت رییس دفتر مشاوره ی  نظامی ایشان  و فرمانده ی ستاد جنگ های نامنظم بود، با ابراز شایستگی ، بعنوان وزیر دفاع و پس از آن فرمانده کل ارتش جموری اسلامی ایران و مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ، جان و جوانی خویش را در گرو سربازی ولایت نهاد و تا آخرین نفس ، شکوه دلسپردگی اهل بیت علیهم السلام و اولی الامر  را همچون نشان  "نصر" بر سینه ی ستبر خود داشت .

مصیبت ناگوار از دست دادن آن امیر سرافراز را به ساحت حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ، خانواده ی مکرم ایشان ، همرزمان سال های جهاد و ایثار آن فقیدسعید و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان ، علو درجات ایشان را مسئلت می نمایم.

 

فرمانده ی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 سرتیپ خلبان  حسن شاه صفی

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا