حتي يك راي هم درانتخابات مهم است
تاريخ : 4 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دژبان, | 18:6 | نویسنده : بسیجیان ارتش

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران به نقل از ستاد آجا، آيت الله علي خاتمي زنجاني، نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان در جمع مسولان و كاركنان دژبان ارتش با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره انتخاب فرد اصلح در انتخابات رياست جمهوري ، گفت: در بحث انتخابات، حتي يك راي هم مهم است؛ چرا كه  35 سال  است كه دشمنان اسلام در تلاش هستند كه اين نظام مقدس و مردمي را از پاي در بياورند.

وي با اشاره به اينكه براي انتخاب فرد اصلح بايد بين خود و خدا حجت شرعي داشت، تاكيد كرد به حول قوه الهي و پشتوانه نيرو هاي نظامي  ما قوي تر شده ايم و بر روي آرمان هاي خود ايستاده ايم و آنها  نتوانسته اند به اهداف خود برسند كه  اين مساله نشان دهنده قدرت نظام جمهوري اسلامي است.

امام جمعه زنجان در ادامه تصريح كرد:  خداوند دو گونه هدايت دارد يك هدايت تكويني بدين معني كه انسان با استعداد ذاتي كه خداوند به او داده است راه سعادت و كمال را مي پيمايد و دوم هدايت تشريعي بدين معني كه خداوند از طريق پيامبران استعداد هاي باطني انسان را تعالي مي دهداما اگر انسان در يك محيطي كه فضيلت كش است زندگي مي نمايد خوب بودنش در آن محيط ثواب بيشتري دارد.

آيت الله زنجاني درپايان ماه رجب را ماه بركت و خودسازي دانستو افزود: ماه رجب است فرصتي است كه خداوند براي  بندگانش قرار داده است تااز اين طريق  در راه خوسازي خود حركت كنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا