کارخانه ساخت ناوشکن ایران، در منطقه نمونه ندارد/ عبور نیروی دریایی ارتش از تنگه جبل الطارق

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کارخانه ساخت ناوشکن ایران، در منطقه نمونه ندارد/ عبور نیروی دریایی ارتش از تنگه جبل الطارق

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :امیر سیاری گفت: هم اکنون در منطقه خرمشهر و آبادان کارخانه ساخت ناوشکن و زیر دریایی فعالیت دارد؛ کارخانه ای که در منطقه نمونه آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، امیر دریادار حببیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بازدید از نمایشگاه راهیان نور این نیرو که در پایگاه نیروی دریایی ارتش در خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه این نیرو باید در آب های آزاد حضور پیدا کند، حضور خود را از محدوده خلیج فارس به دریای عمان گسترش داد به نحوی که اکنون در وسعتی برابر یک سوم سرزمین کشورمان یعنی در مدار 10 درجه به اجرای رزمایش می پردازد.

وی ادامه داد: سال آینده نیروی دریایی ارتش در نظر دارد با عبور از دریای مدیترانه و از طریق تنگه جبل الطارق به اقیانوس اطلس شمالی برسد و علاوه بر این با دور زدن قاره آفریقا نیز در اقیانوس اطلس جنوبی به دریانوری بپردازد.

امیر سیاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هم اکنون در منطقه خرمشهر و آبادان کارخانه ساخت ناوشکن و زیر دریایی فعالیت دارد؛ کارخانه ای که در منطقه نمونه آن وجود ندارد.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا