با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛نمایشگاه زهرائیان تیپ 72 نیروی زمینی افتتاح شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش :فرمانده تیپ 72 نیروی زمینی ارتش از افتتاح نمایشگاه راهیان نور این تیپ با نام زهرائیان با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار اعزامی ارتش به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب، این نمایشگاه صبح امروز جمعه در محل یادمان شهدای اندیمشک توسط تیپ 72 شهید کوکبیان نزاجا با حضور حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ دوم بهرامی، فرمانده این تیپ افتتاح شد. 
حجت الاسلام آل هاشم در مراسم افتتاح این نمایشگاه؛ راه اندازی ایستگاه ها و یادمان های راهیان نور در مناطق عملیاتی را امری لازم و ضروری دانست و افزود: امروز جوانان ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستند چراکه این فرهنگ می تواند آنان را در مقابل هجمه های استکبار و صهیونیست ها استوار نگه دارد.

وی از فراموشی و تحریف به عنوان دو آفت حوادث بزرگ یاد کرد و افزود: نباید اجازه دهیم ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود. همچنین اگر تاریخ دفاع مقدس دچار تحریف شده و به خوبی به نسل جدید منتقل نشود؛ جامعه بویژه جوانان متزلزل خواهند شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان برپایی اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای پیشگری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس دانست که همواره مورد تاکید مقام معطم رهبری نیز می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا