امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها صورت می‌گیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها صورت می‌گیرد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد و اگر کشوری بخواهد به نظام سلطه گردن ننهد، همواره مورد مواخذه خواهد بود.

به گزارش گروه پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عصر امروز طی سخنانی در همایش «بر مدار ماه» (بزرگداشت شهدای مدافع حرم) در تالار فردوسی دانشگاه تهران، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، جبهه مقاومت و حرکت اسلامی را در منطقه تایید کردند، اظهار داشت: ملت ما امروز صفت پاسداری را به تبعیت از رهبر معظم انقلاب بزرگ می‌دارند.

دهقان، نظام سلطه را مظهر جاهلیت مدرن دانست و گفت: آنچه که امروز در منطقه ما و جهان اسلام رخ داده، یک توطئه عمیق و گسترده، در حد و قواره امروزی است و دشمن به دنبال حاکمیت بر کشورهای مختلف است.

وزیر دفاع اضافه کرد: امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد و اگر کشوری بخواهد به نظام سلطه گردن ننهد، همواره مورد مواخذه خواهد بود.

وی افزود: هر ملتی که در هر گوشه از دنیا تحت ستم نظام سلطه باشد و فریادش بلند شود، نظام ما در کنار آن خواهد بود.

دهقان ادامه داد: برخی از کشورها و در راس آنها عربستان و نظام فاسدش، هدایت جریانهای تروریستی را برعهده گرفته تا خواسته های امریکا و اسراییل را تامین کنند.

وزیر دفاع تاکید کرد: خاک هر کشور اسلامی که مورد تعرض قرار بگیرد، اگر آن کشور از ما درخواست کمک کند، با همه توان در کنار آنها خواهیم بود.

دهقان ادامه داد: البته تا امروز حضور سازمان یافته نظامی نداشتیم بلکه به مردم و ارتش همان آموزش و مشاوره داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به این داریم که چهره رحمانی اسلام را به دنیا عرضه کنیم، افزود: داعش و جبهة‌النصره و گروه های تروریستی به دنبال نشان دادن چهره نادرستی از اسلام هستند.

وزیر دفاع تصریح کرد: ما به جوانانی از ملتمان و سایر کشورهای مسلمان افتخار می‌کنیم که خالصانه برای دفاع از حریم اسلام در عراق و سوریه نقش آفرینی می‌کنند.

دهقان افزود: با این حضورها و شهادت‌ها و در هم تنیده شدن خون مسلمانان، عزت و وحدت جامعه اسلامی را به نمایش گذاشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا