کارکنان ارتش آماده انجام هرگونه مأموریتی هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کارکنان ارتش آماده انجام هرگونه مأموریتی هستند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جانشین فرمانده کل ارتش گفت: بخش عمده گزارش‌ها در ارتش، به درخواست‌های کارکنان آجا اختصاص دارد؛ که برای مبارزه اعلام آمادگی کرده‌اند و طالب انجام ماموریت‌های بر زمین مانده هستند.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه قرآنی آجا که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با اشاره به راهبرد ارتش که فرماندهی مبتنی بر اخلاق است، اظهار داشت: فرماندهی مبتنی بر اخلاق به‌عنوان یک بِرند و راه انتخاب شده، باید در تمام بدنه ارتش فراگیر شود و این یک اتفاق بسیار با شکوه و راه روشنی است؛ که برای آینده ارتش مفید خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه به دلیل برخی فرهنگ‌های وارداتی و بی‌توجهی ما، زندگی اجتماعی دچار خرده‌فرهنگی‌ها و ناهنجاری‌هایی شده که همه جامعه را درگیر کرده است، و ارتش به دلیل خاصیت ویژه‌اش توانایی تبیین فرهنگ و بعد فرهنگی را دارد؛ همانطور که در گذشته نیز این نقش را داشته که با تربیت سربازان و کادر نیروی انسانی، مجموعه زندگی ایرانی اسلامی که حاصل تربیت اسلامی است، را نشر دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به درخواست‌های مکرر کارکنان ارتش برای انجام ماموریت در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: یکی از چالش‌های ما در یکان‌های ارتش فشار آحاد کارکنان برای انجام ماموریت‌های ارتش است.

امیر موسوی اضافه کرد: بخش عمده گزارش‌ها در ارتش، به درخواست‌های افسران، دانشجویان، درجه‌داران و کارمندان آجا اختصاص دارد؛ که برای مبارزه اعلام آمادگی کرده‌اند و طالب انجام ماموریت‌های بر زمین مانده هستند.

وی تصریح کرد: این آمادگی و طالب انجام ماموریت بودن، چیزی نیست که به سادگی پدید آمده باشد؛ بلکه نتیجه سال‌ها برنامه‌ریزی مجموعه ارتش است.

جانشین فرمانده کل آجا بیان کرد: اینکه کارکنان همواره آماده انجام دستورات باشند، خوب است؛ اما کافی نیست؛ آمادگی برای ورود به اقدامات خطرناکی که احتیاج به جانفشانی دارد، و اقدام در این عرصه، برای یک نیروی مسلح امتیاز ویژه‌ای‌ است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا