جامعه­اي كه برخوردار از ساختار، اصالت، هويت سرزميني و پيرو دين اسلام است در تعيين سرنوشت خود شركت مي

 

 

ارتش

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

دكتر يزدان پناه:

در آستانه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و همزمان با برگزاري نهمين دوره بصيرت ويژه همسران كاركنان قرارگاه پدافندهوايي خاتم­الانبيا(ص)، دكتر يزدان­پناه، رئيس دانشكده جغرافياي سياسي دانشگاه تهران در جمع خانواده­هاي ساكن در شهرك شهيد بهشتي حاضر و به ايراد سخنراني پرداخت.

 دكتر يزدان­پناه انتخابات اين دوره از رياست جمهوري را بسيار مهم و متفاوت از دوره­هاي قبل دانست و افزود: سرنوشت جامعه در گرو مشاركت اجتماعي و سياسي است و هر جامعه انساني كه برخوردار از ساختار، اصالت و هويت سرزميني است. مخصوصا ملتي كه پيرو مذهب تشيع و دستورات اسلام باشد در تعيين سرنوشت خود شركت  مي­كند.

دكتر يزدان­پناه بيان داشت: در بين 21 سلسله حكومتي در ايران، نظام فعلي تنها حكومتي است كه براي مردم جامعه­اش ارزش و احترام قائل شده و مشروعيت ساختار سياسي خود را در گرو رأي و نظر مردم مي­داند و وجه تمايز حكومت فعلي با حكومت دوره پهلوي، مشاركت مدني و نقش­ آفريني سرزمين مي­باشد.

 وي تأكيد كرد: وقوع انقلاب اسلامي كه با مديريت و رهبري داهيانه حضرت امام راحل(ره) و ايمان و توكل مردم حاصل شده، آن هم در شرايطي كه امپرياليسم،كاپيتاليسم، تكنوكراها، ليبرالها و سكولارها سلطه استعمارگرانه خود را در سرتاسر جهان گسترانيده بودند، يك معجزه به حساب مي ­آمد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا