پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)؛ آیت ا... خاتمی در این مراسم اظهار داشت: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای منطق و استدلال، زور حرف اول را می‌زند و ما اگر بخواهیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم باید مقتدر و توانمند باشیم که به یاری خداوند هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیای استکبار تلاش‌های زیادی کردند تا ایران را از صحنه سیاسی جهان حذف کنند اما به فضل خداوند ما نه تنها از جریان سیاسی دنیا منزوی نشده‌ایم بلکه بیشتر از همیشه در صحنه مانده‌ایم تا جایی که قدرت‌های استکباری دنیا بعد از مدت‌ها تازه به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد سوریه رسیده‌اند که راه حل مشکل سوریه گفتگوهای سوری- سوری است و به یاری خداوند امروز منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق قابل اثباتی است.

آیت ا... خاتمی در ادامه با بیان این که کاملا از نعمت امنیت برخوردار است، خطاب به دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شما دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا