عملکرد نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس عالی است/ حفظ سیادت دریایی ایران در آبهای آزاد توسط نداجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عملکرد نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس عالی است/ حفظ سیادت دریایی ایران در آبهای آزاد توسط نداجا

 
 
جانشین ارکان ستاد کل نیروهای مسلح عملکرد نیروهای دریایی سپاه و ارتش در اجرای ماموریت‌های محوله را عالی و راهبردی ارزیابی کرد.
امیر سرتیپ «عبدالعلی پورشاسب» جانشین ارکان ستاد کل نیروهای مسلح درگفت‌وگو با خبرنگاردفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص عملکرد نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروهای دریایی ارتش و سپاه پاسداران با حضور مقتدارانه‌شان ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در برقراری امنیت و اجرای ماموریت‌های برون‌مرزی گفت: الحمدلله نیروی دریایی ارتش امروز به یک نیروی راهبردی تبدیل شده است و ساعت‌ها و مایل‌ها در آب‌های آزاد حرکت می‌کند و تاکنون توانسته است امنیت و سیادت دریایی ما را در آب‌های بین‌المللی و قسمتی از مرزهای آبی حفظ کند.

امیر پورشاسب در پاسخ به سوال دیگر دفاع پرس مبنی بر عملکرد نیروی دریایی سپاه در برقراری امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز و تحرکات اخیری که در این منطقه صورت گرفته است، گفت: فعالیت نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای ماموریت‌های محوله و در جهت برقراری امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز بوده است و این نیرو تاکنون عملکردی بسیار عالی را در این رابطه از خود نشان داده است.

جانشین ارکان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران در برخورد با نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس بسیار عالی عمل کرده و آنان را در لاک دفاعی و حالت منفعلانه‌ای قرار دادند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا