فرمانده كل ارتش در كنگره سه وزير و هزار شهيد وزارت دفاع: شهيد نامجوي پيش از انقلاب به‌دنبال ايجاد تش

پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

فرمانده كل ارتش با بيان اين‌كه شهدا سرمايه‌هاي ملي، گنجينه‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي و ذخيره‌هاي نظام هستند در خصوص شهيد نامجوي و نگاه وي به انقلاب اسلامي گفت: شهيد نامجوي پيش از پيروزي انقلاب به‌دنبال كادرسازي و ايجاد تشكيلات انقلابي براي آينده نظام اسلامي بود. 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرلشكر عطاءالله صالحي، فرمانده كل ارتش در كنگره سه وزير و هزار شهيد وزارت دفاع اظهار داشت:‌ شهدا سرمايه‌هاي ملي و گنجينه‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي و ذخيره‌هاي نظام هستند.

فرمانده كل ارتش افزود:‌ خدا را شاكرم كه توفيق حضور در اين مجلس با عظمت را به بنده عنايت فرمود و همجواري در كنار خانواده معظم شهدا را فيض بزرگ مي‌دانم چرا كه به راستي شهدا مي‌توانند ما را از همه گذرگاه‌هاي خطرناك عبور دهند.

امير سرلشكر صالحي در ادامه به ذكر خاطراتي از سه وزير شهيد دفاع پرداخت و با اشاره به شهيد چمران اظهار داشت: در منطقه دهلاويه زماني كه در خط مقدم همرزم شهيد چمران بودم خط فرهنگ ناب كربلا و سيد‌الشهدا(ع) را به چشم خود ديدم كه آدم‌هاي متفاوتي در كنار شهيد چمران پروانه وار مي چرخيدند و در خط دفاعي شهيد چمران آدم‌هايي ديدم از تعبير مجيد سوزوكي معروف تا جوان 19 ساله‌اي كه وقتي به سجده نماز مغرب مي‌رفت چنان به گريه مي‌افتاد كه تعبيري سجده امام سجاد(ع) را در آن جوان پاك و معصوم مشاهده مي‌كردم.

فرمانده كل ارتش خاطر نشان كرد: شهيد فكوري در اخلاق آداب و غيرت سرآمد بود و علاوه بر آراستگي ظاهر به زيبايي دل و باطن نيز توجه ويژه داشت و آنگاه كه با وي معاشرت مي‌كرديم او را در فكر، انديشه و عمل همچون يك بسيجي مخلص مي‌ديديم.

وي همچنين به ذكر خاطراتي از شهيد نامجوي پرداخت و افزود: در دوران پيش از انقلاب كه شهيد نامجوي با درجه سرگردي در دانشكده افسري به‌عنوان استاد مشغول خدمت بود، با بصيرت بالا آينده كشور را پيشبيني مي‌نمود و در بياني خطاب به بنده فرمود خودتان را براي آينده اسلام آماده كنيد.

امير سرلشكر صالحي در ادامه افزود: شهيد نامجوي پيش از پيروزي انقلاب به‌دنبال كادر سازي و ايجاد تشكيلات انقلابي براي آينده نظام اسلامي بود.

فرمانده كل ارتش در پايان با ذكر خاطره‌اي از شهيد صفوي، وي را داراي نبوغ فكري و ايده‌هاي نوين در مهندسي جنگ دانست و نقش اين شهيد بزرگوار را در دفاع مقدس ستود.

وي همچنين در پايان سردار يحيي صفوي را شهيد زنده و از يادگاران دفاع مقدس دانست و از خدمات وي در دوران دفاع مقدس تجليل كرد.

گفتني است در اين مراسم همچنين از محصولات فرهنگي وزارت دفاع رونمايي شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا