سالروز آزادسازي خرمشهر نقطه اي تابنده در تاريخ اين ملت است

به گزارش روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير حيدري، در اين مراسم با اشاره به سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: اين روز نقطه اي تابنده در تاريخ اين ملت نستوه و سرفراز است.

امير حيدري در ادامه سخنان خود با اشاره به ادعاهاي صدام حسين كه گفته بود در مدت يك هفته خوزستان را از ايران جدا مي كند، گفت: البته نيروهاي مسلح موجود در خرمشهر به همراه نيروهاي ولايي و مردمي و جان بركف حزب اللهي توانستند نه يك هفته كه 6 هفته در برابر حمله ددمنشانه صدام جنايتكار مقاومت كنند. خرمشهر روي پاي خود چهل و سه روز در مقابل دشمن ايستاد و در قدم اول 5 هفته در پيشروي دشمن و تحقق خواسته هاي صدام تاخير ايجاد كرد.

امير حيدري در تشريح فرماندهي امام (ره) گفت: با فرماندهي ايشان بر نيروهاي مسلح روح تازه اي در كالبد رزمندگان اسلام دميده شد به نوعي كه بلافاصله عمليات ثامن الائمه را ساماندهي كردند و اين باور را در ذهن كثيف دشمن ايجاد كردند كه بايد از سرزمين هاي اشغالي خارج شود و اين باور در ذهن رزمندگان اسلام به وجود آمد كه مي شود دشمن را به عقب راند.

وي همچنين در تشريح نحوه آزادسازي خرمشهر گفت: مي توان گفت كه عمليات بيت المقدس  عملياتي بود كه با استفاده از بهره مندي از اصل موفقيت بدست آمده از عمليات فتح المبين خرمشهر عزير را با 27 روز تلاش پياپي آزاد كرد.

امير حيدري پيروزي بر دشمن بعثي و آزادسازي خرمشهر را حاصل فرماندهي و هدايت مقام عظماي ولايت دانست و گفت: اين پيروزي و جهش فقط به واسطه حضور مقام منيع ولايت و فرماندهي وي بر نيروهاي مسلح و ارتش جمهوري اسلامي ايران بود و ما به واقع تجربه كرديم كه زمانيكه زير فرمان ولايت باشيم چه وضعيتي داريم و زمانيكه زير فرمان ولايت نبوديم چه وضعيتي داشتيم. امروز هم ما همان ولايت و همان حضور نوراني را در جمع خود داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا