افسران متدین و توانمند محصول دانشگاه افسری امام علی(ع) هستند/ لزوم شناخت نقشه‌ها و تهدیدات دشمن

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

افسران متدین و توانمند محصول دانشگاه افسری امام علی(ع) است/ لزوم شناخت نقشه‌ها و تهدیدات دشمن

 
 رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: باید همواره نقشه‌ها و تهدیدات دشمنان را بشناسیم و براساس آن خودمان را آماده کنیم.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «علی شیرازی» رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا باکارکنان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) دیدار کرد.

در این دیدار که فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه حضور داشتند، حاضرین پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مسجد امام علی(ع( حضور یافتند.

سردار شیرازی با استناد به آیات ابتدایی سوره جمعه در رابطه با تعلیم و تزکیه، حضور در دانشگاه افسری را نعمتی الهی برشمرد.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح در دنیا بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظه العالی) به سه دسته تقسیم می‌شوند. نخست نیروی تشریفاتی و تزیینی که برای حفظ موقعیت هیات حاکمه است. دوم نیروی مسلح کارآمد و فعال که جز اقدامات عملیاتی و نظامی چیز دیگری را رعایت نمی‌کند. سوم نیروی مسلحی که علاوه بر جنبه نظامی، انگیزه معنوی و استقلال سیاسی هم دارد که آن فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی در ادامه به اصل انظباط در ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه مرکز انظباط ارتش بوده و اهمیت کل ارتش نشات گرفته از دانشگاه افسری است .

سردار شیرازی ضمن اشاره به مراسم تحلیف و علاقه خاص حضرت آقا به این مراسم ادامه داد: اینجا یک دانشگاه واقعی و متفاوت با سایر دانشگاه‌ها است که در اینجا افسران متدین و برجسته و توانمند تحویل جامعه می‌شوند.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پایان با اشاره به تحرکات دشمنان و توصیه‌های رهبری تاکید کرد: باید همواره نقشه‌ها و تهدیدات دشمنان را بشناسیم و براساس آن خودمان را آماده کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا