نظم‌ و ‌ترتیب مسابقات قرآنی ارتش کم‌نظیر است

 

 

استاد دهقانی‌زاده‌، از پیشکسوتان جامعه قرآنی ارتش با اشاره به کیفیت مطلوب برگزاری مسابقات قرآن ارتش، آن را هم سطح مسابقات کشوری خواند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط‌ عمومی ارتش، دومین روز از سی ‌و ششمین دوره مسابقات قرآن ارتش به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حالی برگزار شد که در این روز کارکنان وظیفه در رشته حفظ قرآن به رقابت با یکدیگر پرداختند.
استاد دهقانی زاده، داور دوره‌های متوالی مسابقات قرآن ارتش که در این دوره نیز بعنوان داور تجوید به قضاوت می‌پردازد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات قرآن ارتش نسبت به دوره‌های پیشین از نظر کیفی به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده ‌است.
دهقانی‌زاده که در بخش حفظ قرآن در بین کارکنان وظیفه نیز بعنوان داور حضور دارد از افزایش شمار حافظان قرآن در بین نیرو‌های ارتش خبر داد که البته به لحاظ کیفی نیز در سطح مطلوبی قرار دارند.
پیشکسوت قرآنی ارتش در ادامه برگزاری این مسابقات در سه روز متوالی را ابتکار مناسبی از سوی مجریان این مسابقات در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواند که با بهره‌گیری از تجربیات دوره‌های پیش، این دوره از مسابقات را به شکلی برگزار کردند که از فشردگی رقابت‌ها و خستگی حاضران کاسته شده و داوری در فضای مطلوب‌تری صورت گیرد.
استاد دهقانی‌زاده که خود بعنوان قاری، سابقه کسب مقام در این مسابقات را در کارنامه دارد، بالارفتن دقت عمل، کاهش میزان خطاهای داوری و کاهش فشار مسابقات و در نتیجه دقت بیشتر در ارزیابی را از ویژگی‌های سی‌ و ‌ششمین دوره از مسابقات قرآنی ارتش خواند.
وی در ادامه عنوان کرد: من تصور می‌کنم نظم و ترتیب مسابقات ارتش درسطح رقابت های قرآنی کشوری است و این موضوع نکته بسیار مثبتی‌ است.
دهقانی زاده در انتها عنوان کرد: ما در ارتش قاریان بسیار خوبی داریم که باعث شده این مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا