بزرگ‌ترین دستاورد هفته دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل تهدیدهاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی و شهدای آن، آنطور که باید معرفی نشده اند که به خاطر دوری جنگ در دریا از دید اصحاب رسانه است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی و شهدای آن، آنطور که باید معرفی نشده اند که به خاطر دوری جنگ در دریا  از دید اصحاب رسانه است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم رونمایی از طرح‌های دیواری شهر تهران منقوش به تصویر شهدای گرانقدر نیروی دریایی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی با توجه به هجمهٔ گسترده دشمنان، ایستادگی کرد و سرانجام به پیروزی رسید.

وی افزود: این، بزرگ‌ترین دستاورد هفته دفاع مقدس است تا دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدها ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که جایگاه ما در جهان بسیار مهم است در حالی که ما در گذشته جایگاهی نداشتیم، تصریح کرد: امروز می‌بینید وقتی رئیس جمهور سخنرانی می‌کند تمام دنیا می‌شوند.

امیر دریادار سیاری در ادامه گفت: نیروی دریایی و شهدای آن، آنطور که باید معرفی نشده اند که به خاطر این است که جنگ در دریا به دور از دید اصحاب رسانه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عملیات مروارید، ادامه داد: عملیات مروارید کمر عراق را شکست و صادرات نفت آن را قطع کرد. ناو موشک انداز پیکان با 37 نفر نیروی متخصص، بزرگ‌ترین ضربه اقتصادی را به عراق زد.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: در حماسه خرمشهر همه سهیم بودند، اما محور آن نیروی دریایی بود که 400 نفر تکاور این نیرو در آن حضور داشتند. 

وی اظهار کرد: اگر نیروی دریایی تأمین امنیت خطوط مواصلاتی در دفاع مقدس را تأمین نمی‌کرد کشور با قحطی روبرو می‌شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ارزاق و مهمات کشور در زمان جنگ از طریق دریا وارد می‌شد که تأمین امنیت آن بر عهده نیروی دریایی است.

امیر دریادار سیاری در پایان خاطرنشان کرد: در خلیج عدن می‌خواستند کشتی‌های نفتکش ما را بربایند اما حضور نیروی دریایی باعث شد کشتی‌ها به سلامت عبور کنند و ما امنیت را در سه هزار کیلومتری مرزهای ایران برقرار کردیم که اگر این امنیت نباشد صادرات نفتی ما با مشکل مواجه می‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا