رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: توجه به معنویات توان رزمی نظامیان را بالا می‌برد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهان نظامی در هر رده‌ای دوست دارند که کارکنانشان قرآنی باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که توجه به معنویات چه تاثیراتی در روحیه نظامیان دارد؟ گفت: ما اگر به معنویت اهمیت بدهیم قطعا آن در روحیه کارکنان ما بسیار موثر بوده و توان رزمی آنان را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هر یگان و گردانی که معنویتش بالاتر بود آن گردان از نظر رزم و توان رزمی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و آنهایی که با قرآن مانوس هستند، در محافل قرآنی شرکت می‌کنند، قرآن می‌خوانند، در قرآن تدبر می‌کنند و آن را حفظ می‌کنند قطعا این افراد در بالا بردن توان رزمی یگان‌هایشان موفق هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به همین خاطر فرماندهان نظامی در هر رده‌ای دوست دارند که کارکنانشان قرآنی باشند و می‌گویند که اگر در هر یگانی نیروهای قرآنی باشند آن‌جا متخلف ندارد و روحیه رزم آن یگان بالا است و بنابراین معنویات تاثیر مهمی در روحیه نظامیان دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا