شهيد صياد شيرازي وجودش تماما تسليم امر خدا بود
تاريخ : 8 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دافوس, | 17:46 | نویسنده : بسیجیان ارتش

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرتيپ ناصر آراسته، جانشين گروه مشاوران فرمانده معظم كل قوا در همايش "شهيد صياد الگوي ماندگار" كه در دانشكده فرماندهي و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد با اشاره به خصوصيات اين شهيد بزرگوار گفت: شهيد صياد بسيار زيرك و باهوش بود، اما اين خصلت موجب نمي شد تا وي در امور نظامي از ديگران مشورت نگيرد.


 وي با بيان اينكه شهيد صياد قلبي مومن و مغزي متفكر داشت و براي قوي نگه داشتن بدن خود تلاش مي كرد، اظهار داشت: اين شهيد والامقام اجراي اوامر امام خميني(ره) و رهبري معظم انقلاب(امام خامنه اي) را بر خود فرض مي دانست.

 انس با قرآن ديگر ويژگي شخصيت شهيد صياد بود كه به گفته امير آراسته موجب مي شد وجودش تماما تسليم امر خدا باشد.

رئيس هيات معارف جنگ شهيد صياد شيرازي، گفت: صياد شخصيتي مأنوس با قرآن، عامل به رساله عمليه، متخلق به اخلاق اسلامي و عامل به هر چه مي دانست بود.

جانشين گروه مشاوران فرمانده معظم كل قوا يكي ديگر از خصوصيات شهيد صياد شيرازي را استفاده از كوچكترين موقعيت ها براي ساختن موفقيت هاي بزرگ عنوان كرد و گفت: وقتي كاري به ايشان واگذار مي شد، آن را در نهايت كمال انجام مي داد  و خودش را براي موقعيت هاي بالاتر و  كمال بيشتر آماده مي كرد.

امير آراسته كلان نگري و در عين حال دقت در جزئيات و آموزش دادن  به نفرات تحت فرماندهي خود، با تواضع و فروتني را ديگر خصوصيت اين شهيد عنوان و تصريح كرد: تدين شهيد صياد، او را از تخصص باز نمي داشت و  عملش، او را به تكبر وانمي داشت و تشرع او را از دقت در كارها دور نمي كرد.

 همرزم شهيد صياد شيرازي همچنين خاطرنشان كرد: يكي ديگر از  خصوصيات شهيد صياد شيرازي كه  باعث موفقيت او مي گرديد، عمل به اندوخته هايش بود و بر اين اساس با يقين قلبي و دليل عقلي رفتار مي نمود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا