نماينده ولي فقيه در ارتش: نشر خاطرات بازنشستگان نيروهاي مسلح به قالب هاي كليشه اي محدود نشود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش:: نماينده ولي فقيه و رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: نبايد شناسايي، ثبت و نشر خاطرات رزمندگان و بازنشستگان نيروهاي مسلح كه در دوران هشت سال دفاع مقدس شركت داشتند فقط به قالب هاي كليشه اي و سطحي محدود شود.

 

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل ازخبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد محمدعلي آل هاشم چهارشنبه شب در آيين تجليل از رشادت ها و ايثارگري هاي پيشكسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس و بازنشستگان سرافراز ارتش جمهوري اسلامي اظهار كرد: اين افراد كساني هستند كه در دوران خود خدمات شاياني انجام دادند و يادآوري رشادت ها وايثارگري هاي آنان به لحاظ فرهنگي و آموزشي براي جامعه به ويژه نسل جوان ضروري است.
وي با بيان اينكه شناساندن ايثارگري و رشادت هاي اين نسل و مسيري كه در آن قدم گذاشتند اداي دين ما به اين قشر عظيم و فداكار كشور به شمار مي رود، افزود: بايد فرهنگي كه بازنشستگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در آن زندگي مي كردند به نسل جوان شناسانده شود.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: جامعه اي كه بتواند آرمان شهدا، ايثارگران، جانبازان و رزمندگان را درك و ترويج كند بدون شك از دستاوردهاي آن كه همانا گسترش معنويت در جامعه، كاهش فساد و ناهنجاري و شكل گيري يك محيط انساني و الهي براي زندگي است، بهره خواهد برد.
وي با بيان اينكه تجليل از پيشكسوتان و بازنشستگان تجليل از عشق، مردانگي و فداكاري است، گفت: اين افراد اسطوره هاي تاريخ معاصر سرزمين شيرمردان ايران اسلامي هستند و حركت در جهت معرفي و تجليل از آنان حركت در مسير ترويج فرهنگ دفاع مقدس در بين جوانان است.
حجت الاسلام آل هاشم اظهار كرد: ارتش جمهوري اسلامي كه نقش بي بديل در سرنوشت كشور و پيروزي مقتدرانه سپاه اسلام در برابر لشكر كفر داشت، سرشار از مردان شجاع و پرآوازه اي است كه هر يك قصه اي از توانمندي، ابتكار، حماسه، عشق و دلباختگي را در سينه دارند.
نماينده ولي فقيه در ارتش گفت: ارتش امروز داراي تجهيزات بومي و دفاعي قوي و نيروهاي ارزشمند و پيرو خط ولايت است كه با يك اشاره ولي امر خود تا پاي جان در مقابل شيطنت هاي استكبار مي ايستند و پاسخ كوبنده اي به دشمنان مي دهند.
وي اطمينان داد: ارتش جمهوري اسلامي ايران در كنار سپاه پاسداران و بسيج فداكار مملو از اسطوره هايي است كه سر از پا نمي شناسند و براي جانفشاني در راه اعتلاي ايران اسلامي و حفظ و حراست از مرزهاي كشور لحظه شماري مي كنند.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه كرد: دشمنان قسم خورده بايد بدانند كه ارتش با وحدت كامل در كنار ديگر نيروهاي مسلح كشور يك لحظه از آرمان هاي امام خميني(ره) فاصله نخواهد گرفت.
رييس عقيدتي سياسي ارتش يادآوري كرد: دوران دفاع مقدس موجب افزايش عزت نفس، خودباوري، خود اتكايي و اعتماد به نفس ملي شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا