ارسال 389 اثر به دبيرخانه همايش چهارم انديشه و قلم ارتش

دبير چهارمين همايش دوسالانه انديشه و قلم ارتش درباره تعداد آثار رسيده به اين همايش به ايبنا، گفت: 383 اثر به اين جشنواره رسيده‌ است كه اكنون از سوي داوراني از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مراحل داوري را مي‌گذرانند.

علي مطمئنيان آراني افزود: كتاب‌هاي حوزه‌هاي تاليف، تدوين و ترجمه در سه حوزه «ادبيات دفاع مقدس با نگاه به ايثارگري كاركنان ارتش»، «ارتش و نقش آن در تحولات و رويداد‌هاي جامعه» و بخش «دانش، فناوري نظامي و مديريت و فرماندهي در ارتش» ارايه شده‌ و در دست بررسي‌ است.

وي با اعلام اين‌كه جوان‌ترين فرد شركت كننده در اين همايش متولد سال 1373 و مسن‌ترين اين افراد متولد سال 1314 است، يادآور شد: نويسندگان و ناشران شامل كاركنان شاغل و بازنشسته ارتش، نويسندگان غير ارتشي، همسران و فرزندان كاركنان ارتش و ناشران ارتشي و ناشران غيرارتشي با موضوعات ارتش، بدون محدوديت در ارسال آثار تاليفي در اين همايش شركت كرده‌اند.

دبير چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش با اشاره به 9 محور اين همايش درباره آمار كتاب‌هاي دريافت شده افزود: در بخش «دفاع مقدس و ادبيات دفاع مقدس» 100 اثر، «علوم » 48 اثر، «معارف اسلامي و علوم ديني» 40 اثر، «مديريت» 22 اثر،«فرماندهي، دانش و فناوري نظامي» 46 اثر، «ترجمه» 18 اثر و آثار ديگري با موضوع‌هايي مانند «تبيين انديشه‌هاي دفاعي فرماندهي معظم كل قوا»، «نقش و جايگاه ارتش در تحولات و رويداد‌هاي جامعه»، «ولايت فقيه و ضرورت حمايت و تبعيت از ولايت»، «علوم پزشكي - فني و مهندسي»، «درسي و آموزشي» از سوي دبيرخانه چهارمين همايش انديشه و قلم ارتش دريافت شده است.

اين همايش براي نخستين‌بار در سطح نيروهاي مسلح توسط معاونت فرهنگي و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش و به همت حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا واحدي در سال 1382 پايه‌گذاري شد.
اختتاميه چهارمين همايش به دليل مقارن بودن 14 تير‌ماه، روز قلم با جمعه، 15 تير‌ماه 1392 برگزار خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا