قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي: تعصب ديني، مهم‌ترين شاخصه رئيس جمهور آينده است

 

پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي گفت: كشور‌هاي غربي با بهانه‌هاي مختلف و با ايراد گرفتن از انتخابات در ايران، قصد از بين بردن انگيزه مردم براي حضور در انتخابات را دارند.

به گزارش روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص)، جواد منصوري، قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي درجلسه آگاهسازي سياسي با موضوع انتخابات، كه با حضور فرماندهان، مديران و مسئولين قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) در مسجد سيدالشهداء(ع) اين قرارگاه برگزار شد، انتخابات را از عناصر مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد و گفت: اهميت انتخابات در جمهوري اسلامي ايران نه تنها از جنبه داخلي داراي اهميت است، بلكه از جنبه بين‌المللي براي امنيت ملي كشور مهم است.

وي ادامه داد:كشورهاي غربي با بهانه‌هاي مختلف و با ايراد گرفتن از انتخابات در ايران، قصد از بين بردن انگيزه مردم براي حضور در انتخابات را دارند كه البته مردم با بصيرت ايران، فريب اين توطئه‌ها را نخواهند خورد.

معاون پيشين وزير امور خارجه در ادامه افزود:در حال حاضر ايران از لحاظ راهبردي، ژئوپولتيكي و علمي، داراي جايگاه ويژه‌اي در صحنه بين‌المللي است كه اين مسئله بر اهميت انتخابات مي‌افزايد.

منصوري همچنين در مورد اهميت انقلاب اسلامي در عصر حاضر، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران يك معجزه و تغيير مسير تاريخ بشريت بود كه رشد و صدور آن به ساير كشور‌هاي اسلامي، كشورهاي غربي و به‌خصوص آمريكا را به اين نتيجه رسانده كه خاورميانه ديگر جايگاهي قطعي براي اهداف استعمارگرانه آنان نمي‌باشد.

وي در پايان مهم‌ترين شاخصه رياست جمهوري آينده را، تعصب ديني جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا