اتحاد امام، امت و اسلام موجب حفظ موجوديت و اقتدار ايران در جهان است

به گزارش روابط عمومي ستاد ارتش، جواد منصوري، قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي در نشست آگاهسازي فرماندهان، مسئولان و كاركنان ستاد آجا در مسجد امام خميني(ره) اين ستاد با بيان اين­كه امروز ما در شرايط بسيار حساسي هستيم، گفت: انتخابات رياست جمهوري راه انقلاب اسلامي، قدرت و اقتدار ايران را تضمين مي­كند و تمام مسلمانان جهان اميدوارند كه يك روز جمهوري اسلامي ايران آنها را از چنگال كفر و غرب نجات دهد.

وي با تأكيد بر ضرورت شركت حداكثري در انتخابات رياست جمهوري، تصريح كرد: با اين­كه دشمنان به­وسيله تحريم­هاي سنگين مي­خواهند مقدمه شكست انتخابات را فراهم نمايند، اما مردم ايران بالاتر از اين مسائل را مي­بينند و با شركت بالاي خود در انتخابات، بار ديگر چشمان دشمنان اسلام را كور خواهند كرد. 

قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي با اشاره به فتنه سال 88، افزود: دشمنان اسلام و ايران، انتخابات امسال را فرصتي براي تمام كردن فتنه ناتمام خود مي­خوانند و براي ضربه زدن به كشور ايران با شايعه پراكني مي­خواهند ضريب مشاركت مردم در انتخابات را پايين بياورند.

وي امام، ملت و اسلام را سه مقوله­اي خواند كه اتحاد آنها موجب حفظ اقتدار و موجوديت نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان مي­باشد.

 منصوري اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران ساختار­هاي فكري دنيا را بر هم زده و بيشتر دنيا در حال روي آوردن به اسلام مي­باشند كه اين كار براي كشور هاي غربي ضربه سنگيني مي­باشد.

قائم مقام مركز اسناد انقلاب اسلامي همچنين در سخنان خود با اشاره به واقعه 15 خرداد 42، اظهار داشت: رژيم پهلوي به خاطر اين­كه تحليل واقع بينانه­اي از فرهنگ مردم ايران نداشت با دستگيري امام خميني(ره) در خرداد سال 42 موجب بروز قيام غيرقابل پيش­بيني مردم ايران شد كه در اين قيام، تمام اقشار و لايه­هاي مختلف مردم به­صورت مسلحانه، فرهنگي، ديني و تربيتي وارد عرصه شدند.

وي با بيان اين­كه قيام 15خرداد سال 42 برگرفته از فرهنگ عاشورايي بود، تصريح كرد: جريان قيام 15خرداد به­صورت آرام و  مخصوص در لايه­هاي اقشار مختلف ايران بروز كرد، به­طوري كه آمريكايي­ها از آن به­عنوان يك دافعه عجيب و باورنكردني ياد مي­كنند. زيرا آنها بر اين باور بودند كه طوري بر مردم ايران سلطه  پيدا كرده­اند كه هيچگاه نمي­توان از سلطه آنها بيرون آمد.

منصوري در پايان گفت: دشمنان ايران و اسلام در طول 34 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، براي تسلط بر ايران به هر ترفندي دست زدند و امروز هم نظريه­پردازانشان بر اين باورند كه اگر بخواهند بر خاورميانه حكومت كنند بايد بر ايران تسلط يابند و كليد حكومت بر خاورميانه، جمهوري اسلامي ايران مي­باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا