انقلاب را به دست کسی بسپاریم که پیروخط ولایت باشد.
تاريخ : 13 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی, | 21:21 | نویسنده : بسیجیان ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جمع کارکنان ستاد این نیرو در خصوص یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها بیان کرد: انتخابات مصرع ممتاز غزل حماسه سیاسی است و باید شخصیت دوم نظام جمهوری اسلامی با دقت و بصیرت انتخاب شود تا توان رهبری دو برابر شود.

وی با تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: «انتخابات مایه آبرو و افتخار کشور است و همه مراقب باشند این مسئله مایه بی آبرویی نشود. انتخابات مظهر اقتدار ملی است و شرکت حداکثری، ملت و میهن ما را در برابر توطئه ها مصون می سازد. اگر ما می‌خواهیم مشروعیت نظام را در نهادهای بین المللی  ارتقاء ببخشیم حتی یک واجد شرایط شرکت در انتخابات هم نباید در پای صندوق های رای غایب باشد.»

محمدحسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم انتخاب اصلح گفت: انتخاب اصلح انتخاب بهترین هاست و باید دقت کنیم که انقلاب خود را به دست کسی بسپاریم که پیرو خط ولایت و رهبری و همچنین کار بلد، با سواد، مردم دار و قانونمدار باشد.

وی همچنین انتخابات ریاست جمهوری را مظهر اقتدار ملی و آبرومندی کشور و مظهر حماسه سیاسی دانست و کلیه کارکنان و خانواده ها را همنوا با سایر ملت در سراسر کشور اسلامی به شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا