با حضور امیر پوردستان؛ آئین گشایش
تاريخ : 16 / 9 / 1392برچسب:, | 13:15 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

مراسم افتتاحیه نمایشگاه "ذخیره امید" صبح امروز در دانشکده افسری امام علی (ع) با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه "ذخیره امید" صبح امروز در دانشکده افسری امام علی (ع) با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر فولادی، فرمانده دانشکده افسرس امام علی (ع) و سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی دانشکده افسری امام علی (ع)، محسن صادق نیا، مدیر انتشارات سوره سبز برگزار شد.

محسن صادق نیا، مدیر انتشارات سوره سبز در گفت و گو با خبر گزاری دفاع مقدس در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "من همیشه به این دانشگاه، به چشم یک ذخیره امید نگاه کرده‌ام" بر آن شدیم همزمان با روز دانشجو، نمایشگاه "ذخیره امید" را در این دانشکده برگزار کنیم.

صادق نیا با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 60 ناشر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: پنجاه درصد از کتب عرضه شده، در زمینه دفاع مقدس و نظامی بوده و ما بقی کتاب‌های مرجع با موضوعات ادبی، اجتماعی، شعر، رمان و... است.

وی ادامه داد: آثار این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به دانشجویان و کارکنان دانشکده عرضه می شود.

همچنین کتاب "اطلس نبردهای ماندگار" جامع ترین کتاب تاریخی دفاع مقدس نیز در این نمایشگاه به صورت نیم بها در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

گفتنی است نمایشگاه "ذخیره امید" به مدت ده روز از امروز در دانشکده افسری امام علی (ع) از سوی انتشارات سوره سبز برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا